Informații consumatori

Modalitate inregistrare sesizari si reclamatii

Consumatorul are dreptul să adreseze furnizorului plângeri privind activitatea de furnizare, prin intermediul website-ului furnizorului www.gesfurnizare.ro, email sau corespondență scrisă, inclusiv privind facturarea, plângeri care vor fi soluționate în conformitate cu procedura internă și procedura-cadru aprobată prin Ordinul președintelui ANRE nr. 16/2015 publicat în Monitorul Oficial nr. 193 din 23 martie 2015.

In vederea inregistrarii si solutionarii situatiilor ce au ca obiect sesizari si reclamatii cu privire la calitatea serviciilor oferite de societatea GES Furnizare S.R.L., va rugam sa completati formularul de inregistrare a sesizarilor si reclamatiilor, regasit in link-ul de mai jos si ulterior sa il transmiteti semnat fie prin e-mail la adresele [email protected] si [email protected], poştă sau fizic la punctul de lucru din Bucureşti, Strada Stolnicului, Nr. 6-10, sector 1.

În măsura în care consumatorul nu găsește satisfăcătoare soluția oferită de furnizor la plângerea sa are posibilitatea să se adreseze ANRE pentru soluționarea diferendului. Demararea procesului de soluționare a plângerilor de ANRE nu aduce atingere dreptului clienților finali de a se adresa instanțelor judecătorești pentru soluționarea plângerilor. Totodată, consumatorul are dreptul de a apela la orice proceduri extrajudiciare de soluționare a litigiilor în vigoare la momentul formulării plângerii. Divergențele decurgând din interpretarea și/sau executarea prezentului contract care nu pot fi soluționate pe cale  amiabilă, prin medierea ANRE sau pe cale extrajudiciară, vor fi supuse spre soluționare instanțelor judecătorești competente, fără ca vreuna dintre părți să fie obligată să parcurgă procedurile menționate anterior sesizării instanței.

Datele de contact ale Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei sunt următoarele:

Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei – “ANRE”

Adresa: București, sector 2, str. Constantin Nacu nr.3,

telefon: 0213278174, 0213278100,

fax: 0213124365

email: [email protected]

Modalitate inregistrare sesizari si reclamatii

Consumatorul are dreptul să adreseze furnizorului plângeri privind activitatea de furnizare, prin intermediul website-ului furnizorului www.gesfurnizare.ro, email sau corespondență scrisă, inclusiv privind facturarea, plângeri care vor fi soluționate în conformitate cu procedura internă și procedura-cadru aprobată prin Ordinul președintelui ANRE nr. 16/2015 publicat în Monitorul Oficial nr. 193 din 23 martie 2015.

In vederea inregistrarii si solutionarii situatiilor ce au ca obiect sesizari si reclamatii cu privire la calitatea serviciilor oferite de societatea GES Furnizare S.R.L., va rugam sa completati formularul de inregistrare a sesizarilor si reclamatiilor, regasit in link-ul de mai jos si ulterior sa il transmiteti semnat fie prin e-mail la adresele [email protected] si [email protected], poştă sau fizic la punctul de lucru din Bucureşti, Strada Stolnicului, Nr. 6-10, sector 1.

În măsura în care consumatorul nu găsește satisfăcătoare soluția oferită de furnizor la plângerea sa are posibilitatea să se adreseze ANRE pentru soluționarea diferendului. Demararea procesului de soluționare a plângerilor de ANRE nu aduce atingere dreptului clienților finali de a se adresa instanțelor judecătorești pentru soluționarea plângerilor. Totodată, consumatorul are dreptul de a apela la orice proceduri extrajudiciare de soluționare a litigiilor în vigoare la momentul formulării plângerii. Divergențele decurgând din interpretarea și/sau executarea prezentului contract care nu pot fi soluționate pe cale  amiabilă, prin medierea ANRE sau pe cale extrajudiciară, vor fi supuse spre soluționare instanțelor judecătorești competente, fără ca vreuna dintre părți să fie obligată să parcurgă procedurile menționate anterior sesizării instanței.

Datele de contact ale Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei sunt următoarele:

Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei – “ANRE”

Adresa: București, sector 2, str. Constantin Nacu nr.3,

telefon: 0213278174, 0213278100,

fax: 0213124365

email: [email protected]

Licență

Licență furnizare energie electrică

Raportări / Informații utile

Informare cu privire la modificarea tarifului de serviciu de sistem 01.09.2024

Raportare EE Standard de perfomanta Trim 2 2024

Raportare EE Standard de perfomanta Trim 3 2024

Eticheta energie electrica

Raportare  Solutionare Plangeri Sem 1 2024

Raportare Solutionare plangeri 2024 EE

Raportare – EE – Standard de performanta – Trim 1 2024

Drepturile si obligatiile clientilor finali

Date contact operatori de distributie/ intreruperi planificate 

Masuri de eficienta energetica

Informatii despre procedura de racordare la reteaua de energie electrica

Conditii generale pentru prestarea serviciului de distributie

Procesul de racordare la retea

Oferta Standard clienti casnici

Oferta standard clienti non casnici

Drepturile şi obligaţiile clienţilor finali

Plângeri online

Completeaza formularul de mai jos pentru a inregistra o plangere/sesizare/cerinta folosind datele de identificare are clientului final.

Plafonarea Prețurilor la Energie Electrica

Anexa 1.10 – Cerere/ declaratie pe propria raspundere (Cf. art IV din OUG nr. 118/2021, aprobata cu modificari
prin legea nr. 259/2021)

Anexa 1.11 – Declaratie pe propria raspundere cu privire la ajutorul de minimis

Declaratie pe propria raspundere OUG 27 din 2023

Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria de clienti noncasnici cf oug 118

Informare cerinte de aplicare a OUG 119 din 2022

Informare privind aplicabilitatea prevederilor OUG 153 din 2023

Informare privind schema de sprijin pentru plata facturilor aferente consumului de energie electrica si gaze naturale

Legea 259 din 2021 pentru aprobarea OUG 118 din 2021

Model solicitare si declaratie reprezentant legal OUG 27 din 2022

Notificare privind modificare cadru legal consumatori noncasnici conform legea 357 din 2022

OUG 3 din 2022 pentru modificarea si completarea OUG 118 din 2021

OUG 27 din 2022 masurile aplicabile clientilor din piata de energie electrica si gaze naturale

OUG 118 din 2021

OUG 119 din 20222

OUG 153 din 2023

Solicitare consumator noncasnic OUG 27 din 2022

Legislație

Poți regăsi mai jos atât oferta standard de preț dedicată clienților casnici cât și condițiile de contractare a serviciilor de furnizare a energiei electrice.

Legea nr. 357/2022 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.119/2022 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.27/2022 privind masurile aplicabile clientilor finali din piata de energie electrica si gaze naturale

Ordin nr.3/2022 pentru aprobarea Rebulamentului privind organizarea si functionarea platformei online de schimbare a furnizorului de energie electrica si gaze naturale si pentru contractarea furnizarii de energie electrica si gaze naturale

Ordinul nr.76/2024-valoare contributie Cogenerare aplicabila de la 1 noiembrie 2024

Ordinul nr.66/2024-valoare contributie CfD

Ordin ANRE nr. 76/2016 – modificari si completari metodologie privind stabilirea obligatiilor de plata a energiei electrice reactive si a pretului reglementat pentru energia electrica reactiva

Ordinul nr. 83/2021 privind aprobarea Standardului de performanta pentru activitatea de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale

Ordin ANRE nr. 177/2015 – procedura privind acordarea despagubirilor clientilor casnici pentru receptoarele electrocasnice deteriorate ca efect al unor supratensinui accidentale produse din culpa operatorului de retea

Ordin ANRE nr. 16/2015 – Procedura-cadru elaborata de ANRE privind obligatia furnizorului de energie electrica / gaze naturale de solutionare a plangerilor clientilor finali

Ordin ANRE nr.82/2021 – pentru modificarea si completarea Regulamentului de furnizare a energiei electrice la clienti finali, aprobat prin Ordinul presedintelui ANRE nr. 233/2019

Regulamentul de furnizare a energiei electrice la clienti finali din 03.02.2023

Regulamentul de furnizare a energiei electrice la clientii finali din 03.02.2023

Legea 123/2012 a energiei si gazelor naturale cu modificarile si completarile ulterioare

Ord. 107/2023 privind stabilirea cotei obligatorii estimate de achizitie de certificate verzi, aferenta anului 2024

Ord. 109/2023 privind aprobarea tarifului mediu pentru serviciul de transport al energiei electrice, a componentelor tariflui de transport de introducere a energiei electrice in retele (TG_ si de extragere a energiei electrice din retelel (TL ) si a pretului reglementat pentru energia electrica reactiva, practicate de Transelectrica valabile de la 01/01/2024

Ord. 111/2023 privind aprobarea tarifelor specifice pentru serviciul de distributie a energiei electrice si a pretului pentru energia reactiva pentru Societatea Retele electrice Dobrogea S.A valabile de la 01.01.2024

Ord. 112/2023 privind aprobarea tarifelor specifice pentru serviciul de distributie a energiei electrice si a pretului pentru energia reactiva  pentru Societatea Retele electrice Muntenia S.A valabile de la 01.01.2024

Ord. 113/2023 privind aprobarea tarifelor specifice pentru serviciul de distributie a energiei electrice si a pretului pentru energia reactiva  pentru Societatea Delgaz Grid S.A valabile de la 01.01.2024

Ord. 114/2023 privind aprobarea tarifelor specifice pentru serviciul de distributie a energiei electrice si a pretului pentru energia reactiva  pentru Societatea Distributie energie Oltenia S.A valabile de la 01.01.2024

Ord. 115/2023 privind aprobarea tarifelor specifice pentru serviciul de distributie a energiei electrice si a pretului pentru energia reactiva  pentru Societatea Distributie Energie Electrica Romania valabile de la 01.01.2024

Ord. 115/2023 privind aprobarea tarifelor specifice pentru serviciul de distributie a energiei electrice si a pretului pentru energia reactiva  pentru Societatea Distributie Energie Electrica Romania valabile de la 01.01.2024

Ord. 116/2023 privind aprobarea tarifului pentru achizitia serviciilor de sistem pentru Transelectrica

Ord.117/2023 pentru modificarea Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 123/2017 privind aprobarea contributiei pentru cogenerarea de inalta eficienta si a unor prevederi privind modul de facturare al acesteia

Ord.193/2020 Regulament privind solutionarea plangerilor

Ord. 234/2019 pentru aprobarea Procedurii privind schimbarea furnizorului de energie electrica/ gaze naturale de catre clientul final

Legea 206/2022 privind masurile aplicabile clientilor finali din piata de energie electrica si gaze naturale in perioada 1 aprilie 2022-21 martie 2023, cu modificarile si completarile ulterioare

Ord. 35/2013 procedura de solutionare neintelegeri contractuale

Ord. 47/2021 Regulament privind solutionarea plangerilor impotrive OR

Ord. 107/2023 privind stabilirea cotei obligatorii estimate de achizitie de certificate verzi, aferenta anului 2024

Legea 206/2023 

Legea 357/2022

OUG 27/2022

tarife reglementate

Sursa verde de energie pe care te poti baza

Oferim opțiuni personalizate pentru clienții noștri, astfel încât aceștia să poată alege soluția de energie care să se potrivească cel mai bine nevoilor lor, indiferent dacă sunt rezidențiale sau comerciale.

Informatii utile

Informatii legislavive si intrebari frecvente care te ajuta cu informatii.

FAQ

Informatii legislavive si intrebari frecvente care te ajuta cu informatii.

Informatii legislative

Vrei să afli mai multe despre cele mai importante legi din lumea energiei?